Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Review:Vichy Normaderm Teint


Γεια σας και παλι!Σημερα 6α σας μιλησω για ενα προιον που χρησιμοποιω για 2η φορα.Οπως ειδατε και απο τον τιτλο ειναι ενα foundation της Vichy το οποιο ειναι ειδικα σχεδιασμενο για λιπαρες η με ακμη επιδερμιδες.Εχω δοκιμασει παααααρα πολλα foundation καθως εχω δερμα λιπαρο και με λιγη ακμη ,σπυρακια οχι τοσο πολυ κυριως κοκκινιλες.Λοιπον αυτο το foundation ειναι οτι πιο τελειο εχει φτιαχτει για το λιπαρο δερμα!Εχει ελαφρια προς μετρια καλυψη,νιωθεις οτι δεν φορας τιποτα,το δερμα σου αναπνεει και λιπαροτητα βγαινει μετα απο 3 με 4 ωρες!Εγω το χρησιμοποιω κυριως το πρωι ,γιατι οπως ανεφερα νωριτερα εχει ελαφρια καλυψη, αλλα το εχω χρησιμοποιησει και βραδυ μερικες φορες (ειναι buildable)με ενα primer απο κατω και πουδρα απο πανω και ημουν μια χαρα! :P Πραγματικα δεν μπορω να περιγραψω ποσο τελειο ειναι!Διαφερει απο καθε αλλο που κυκλοφορει γιατι γινεται ενα με το δερμα.Δεν φαινεται καν οτι φορας foundation!Πολλα απο τα foundation που κυκλοφορουν και ενδεικνυται για λιπαρες επιδερμιδες ,Oil-free η lightwear, πολλες φορες τονιζαν περισσοτερο τις ατελειες μου και οπτικα επιδεινωναν την τοτε κατασταση του δερματος μου πραγμα που με το θαυμα της Vichy δεν συμβαινει!Το προτεινω ελευθερα και σε ξηρες και σε ευαισθητες επιδερμιδες καθως δεν υπαρχει κανενας κινδυνος να σας ξηρανει παραπανω το δερμα η να σας προκαλεσει αλεργιες.Εχει επισης spf 20 που ειναι σημαντικο γιατι τωρα που ερχετε ο χειμωνας δεν πιστευω πως πολλες απο εμας δινουμε σημασια στην προστασια απο τον ηλιο!(ναι ναι ξερω shame on us αλλα τι να κανουμε η αληθεια να λεγεται! :P )

Εχει 4 αποχρωσεις την 15,την 25,την 35 και την 45.Οπως βλεπεται και εσεις λιγες αποχρωσεις που ηταν το μονο που με απογοητευσε!Εγω εχω την αποχρωση 15 Opal η οποια ειναι αρκετα ανοιχτη για εμενα και την αναμειγνυω με την αποχρωση 25 nude.Πιστευω ομως πως οταν τα κρυα αρχισουν γιατι ακομα μεσα στο κατακαλοκαιρο ειμαστε η αποχρωση 15 θα μου ειναι μια χαρα!Κοστιζει γυρω στα 17 ευρω και περιεχει 30ml.Κατα την γνωμη μου πρεπει σιγουρα να το δοκιμασετε!
Τα λεμε συντομα σε επομενο ποστ!Φιλακια πολλα!

3 σχόλια:

  1. αχ θελω εδω κ καιρο να δοκιμασω αυτο το προιον κ με βοηθησες με αυτα που ειπες! ειμαι η MsMaria993 απο το youtube!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμασε το δεν εχεις τιποτα να χασεις!Θα δεις πως πραγματικα διαφερει με ολα τα αλλα foundation!Φιλιαα :*

      Διαγραφή
  2. Να σε ρωτησω γιατι με ενδιαφερει,αν ειχες να επιλεξεις αναμεσα σε αυτο και τη bb της garnier για λιπαρες επιδερμιδες (για καθημερινη-πρωινη χρηση) ποια θα προτιμουσες? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή