Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Max Factor Creme Puff Review

Πανω κλειστη και κατω ανοιχτη με το σφουγγαρακι της στα αριστερα.
Γεια σας!Εδω και καιρο μου ειχε τελειωσει η Mineralize Skinfinish Natural πουδριτσα μου και ηθελα να δοκιμασω κατι αλλο.Εχοντας λοιπον ακουσει καλα λογια για την Creme Puff εποφεληθηκα απο το -40% που ειχαν τα Galerie De Beaute στην Max Factor και την αγορασα.Η αρχικη της τιμη ειναι γυρω στα 13 ευρω και εγω την πηρα 6 ευρω!Ας σας πω την γνωμη μου μετα απο χρηση 1 μισου μηνα!
Καταρχας,να σας πω οτι στο site της Max Factor ισχυριζονται πως ειναι μια πουδρα υψηλης καλυψης με φυσικη ματ καλυψη που ξερετε δεν κανει το δερμα παστομενο.Συμφωνω με οσα λενε.Ειναι μια πουδρα full καλυψης που οσο και να βαλετε δεν θα δειχνει cackey το προσωπο σας με μια πολυ ομορφη ματ οψη που δεν δινει την ιδεα της αφυδατωμενης επιδερμιδας.Δεν προοριζεται για να ρυθμιζει την λιπαροτητα αλλα στο δικο μου λιπαρο δερμα εχει καταφερει να το κρατησει ματ για 4 ωρες που με ευχαριστει.Επισης εχω να πω πως παρατηρησα οτι αν βαλετε λιγο δυναμη στο πινελο σας θα αφησει σκονη οποτε καλυτερα να μην βαζεται τοση δυναμη και να χρησιμοποιειτε ενα μαλακο πινελακι.Μυριζει υπεροχα.Εχει ενα αρωμα ομορφο λουλουδατο!Ερχεται με ενα σφουγγαρακι αχρηστο εντελως μην κανετε τον κοπο να το χρησιμοποιησετε.Η συσκευασια της δεν με ξετρελανε.Δεν ασφαλιζει ανοιγει οπως ανοιγει και της Rimmel η stay matte που δεν την θεωρω και πολυ ασφαλης.Αυτο ειναι το μονο αρνητικο που της αποδιδω κατα τα αλλα αξιζει σιγουρα να την δοκιμασετε!Ακομα και χωρις την εκπτωση δεν ειναι και πολυ ακριβη.
Θα χαρω πολυ αν αυτο το review σας βοηθησε!Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας μεχρι το επομενο post...xx maddie :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου