Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Essence:Stays no matter what 24h waterproof eyeliner pen

Γειαα σας κοριτσια!Ζεστη εε???Τι καιρο θα κανει δηλαδη τον Ιουλιο και τον Αυγουστο??Υπομονη!Για αυτο εχω σημερα για σας ενα review προιοντος που δεν πτοειται ουτε απο ζεστη ουτε απο τιποτα!
Πριν μπουμε στο review να πω πως εγω παντα χρησιμοποιω αδιαβροχα eyeliner γιατι εχω λιπαρο δερμα και λιπαρα βλεφαρα και θελω να μενει στην θεση του χωρις να αλλοιωνεται το περισσοτερο δυνατο.
Μου τελειωσε λοιπον το eyeliner μου και λεω δεν δοκιμαζω ενα απο την essence αφου το gel eyeliner της δεν με εχει απογοητευσει?Απο την ονομασια με τραβηξε περισσοτερο απο ολα το συγκεκριμενο.Επισης μολις το ανοιξα το βουρτσακι του ηταν για μενα το ιδανικο!Εκανα ενα swatch στο χερι μου και ειδα οτι το χρωμα ηταν ενα ωραιο μαυρο.Οχι τοσο μαυρο οσο το gel eyeliner αλλα καθαρο μαυρο.Το πηρα λοιπον και το ιδιο βραδυ το δοκιμασα σε ενα παρτι χωρις primer απο κατω.Ειναι οντως ενα αδιαβροχο eyeliner!Εμεινε στην θεση του για 7 ωρες δεν ξεθωριασε,δεν μουτζουρωθηκα και γενικα εμεινε αναλλοιωτο!Εμεινα πολυ ευχαριστημενη και σιγουρα θα τολμισω να το συγκρινω με το eyeliner απο estee lauder το double wear!
Ας συνοψισουμε λοιπον:

                                                                    ΘΕΤΙΚΑ:
-Ειναι οντως αδιαβροχο.
-Δεν κουνιεται,δεν γινεσαι χαλια κτλπ.
-Το βουρτσακι του ειναι σταθερο και ιδανικο για λεπτες και χοντρες γραμμες(αρα και για αρχαριες)
-Φοβερη τιμη (3,40)
-Το καπακι του κλεινει αεροστεγος (πολλα eyeliner δεν κλεινουν αεροστεγος και μολις πας να τα κλεισεις δν ακους το χαρακτηριστικο κλικ απο το καπακι :P)
-Καθαρο μαυρο χρωμα.

                                                                   ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
Πραγματικα δεν υπαρχει κανενα!

Εγω προσωπικα οταν τελειωσει σιγουρα θα το ξαναγοραζα!Επισης σκεφτομαι να παρω το σφουγγαρακι τυπου beauty blender που εχει η essence!Αν το εχει δοκιμασει καποια ας κανει τον κοπο να μου πει την γνωμη της.Ακομα σκεφτομαι να παραγγειλω καποιο συνδρομητικο κουτακι (τυπου glowbox και τα σχετικα!).Αν δεν σας ξανακανει κοπο μπορειτε να μου προτεινετε καποιο!Αυτα απο εμενα κοριτσαρες τα λεμε συντομα φιλακιααα :*

1 σχόλιο:

  1. φαινεται πολυ καλο! εχω ενα άλλο της essence με δυο ακρες κ το λατρευω!
    μολις ανακαλυψα το μπλογκ σου κ ειναι πολυ καλο!
    θα χαρω να τα λεμε!
    iwannaja.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή