Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Happy New Year + Ακμη νεες μεθοδοι



Κορίτσια μου,καλή χρονιά σας εύχομαι ό,τι καλύτερο και ό,τι επιθυμείτε να γίνει πραγματικότητα.Πως περάσατε?Εγώ πολύ ωραία με καλή παρέα και μπορώ να πω πως τίναξα την μπάνκα στον αέρα! :P
Πήγα που λέτε και εγω στην δερματολόγο επειδή τώρα τελευταία αρχίζει και τρελένεται το δέρμα μου!Μιλήσαμε,με εξέτασε και έβγαλε συμπέρασμα ότι εχω ήπια ,με μερικά σπυράκια που ειναι μέτρια λόγω σπασίματος :P , ακμή!Με ρώτησε τι προιόντα χρησιμοποιώ για τον καθαρισμό και περιποίηση του προσώπου μου.Της είπα για καθαρισμό το Cleanance της Avene,ενυδατική της Emulsion της Αvene και για κάποιο σπυράκι τοπικά το Tea Tree Oil από τα Body Shop.Μόλις της τα είπα όλα αυτά μου είπε να σταματήσω αμέσως.Ε οτι ξαφνιάστικα,ξαφνιάστικα!Και πολύ μάλιστα!Μου είπε πως το σαπούνι καθαρισμού επιβαρύνει το δέρμα και ξηρένει.Αμέσως της είπα "Μα είναι ειδικά φτιαγμένο για να μην ξηρένει".Αυτή μου είπε ότι έχω άδικο και να την ακούσω.Το δέρμα μετά τον καθαρισμό με σαπούνι χάνει όλη την υγρασία του,απολεπίζετε,αφυδατώνετε και γενικώς ταλαιπορέιτε με τον χειρότερο τρόπο.Μετά από όλα αυτά μου είπε πως πρέπει να πλένω με νερό το πρόσωπο μου και μετά να το καθαρίζω με λοσιόν και ένα βαμβάκι.Η λοσιόν ήταν δικιά της συνταγή που εκτέλεσε το φαρμακείο.Στη συνέχεια ,επειδή της είπα ότι βάφομαι, μου είπε να βάζω την ενυδατική μου κάτω απο το foundation μου και αν κάποια μέρα δεν βαφτώ να μην βάλω ενυδατική.Τέλος,για το βράδυ μου έδωσε δυο κρέμες.Επίσης,με δικιά της συνταγή που εκτελεί το φαρμακείο.Μου είπε να τις χρησιμοποιώ εναλλάξ,την μια το ένα βράδυ και την άλλη το επόμενο.
Ενδιαφέρον η μέθοδος της,πρωτοποριακή!Εμένα με τρόμαξε λίγο αλλά την εμπιστεύομαι γιατί είναι μεγάλη,με εμπείρια και πολλά χρόνια οι γονείς μου και η οικογένεια μου την εμπιστεύονται και πάνε εκεί.Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που μου μίλησε!Μου εξήγησε όλες τι θεραπείες και όταν της είπα να πάρω Accutane να τελειώνω με αυτό το θέμα και μου είπε πως στο παιδί της δεν θα το έδινε και ούτε σε εμένα θα το δώσει!
Αυτά που λέτε,απο εμένα με τις εναλλακτικές θεραπείες!Θα το δοκιμάσουμε και σε 2 μήνες τα λέμε πάλι για αυτό το θέμα.Τώρα που τελειώσαμε με αυτά θέλω να σας πω πως έχω χασει το καλώδιο της φωτογραφικής και έχω ενα τεράστιο haul να σας δείξω.Θα επανορθώσω γρήγορα όμως!Μέχρι το επόμενο ποστ....xoxo maddie ;) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου