Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Αwards ✔

Γεια σας κοριτσια!Σημερα θα κανω ενα post που με τιμα ιδιαιτερα!Εδω και 2 μηνες εχω αρχισει το blog μου και αμεσως αμεσως εχω 5 βραβεια!Τα 4 βραβεια μου δωθηκαν μαζι απο το blog Thalia's Beauty stories ( http://thaliasbeautystories.blogspot.gr/) ! Ειναι υπεροχο blog και το παρακολουθω συχνα αξιζει να ριξετε μια ματια!Επειδη δεν προλαβαινω να τα κανω και τα 4 σημερα θα κανω το 1!

  1. να δημιουργήσετε link από το blog που το παραλάβατε.
  2. να τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας.
  3. να δώσετε με την σειρά σας το βραβείο αυτό σε 5 άλλα blogs με λιγότερους από 200 followers.
  4. να ειδοποιήσετε τα 5 blogs που επιλέξατε για το βραβείο.
  5. να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις.
Τι σου αρεσει να φορας πιο συχνα?
Τζινς.

Που διασκεδαζες πιο πολυ στο σχολειο η στο πανεπιστημιο?Σχολειο με 1000!
Ενα πραγμα το οποιο φοβασαι?Να πληγωθουν τα ατομα που αγαπω.

Τι σε οδηγησε στο blogging?
Χμμ...πολυ ενδιαφερουσα ερωτηση!Τα blogs ειναι η πρωτη πηγη που εμπιστευομαι για reviews.Οταν βλεπω καποιο review θελω μεσα να υπαρχουν στοιχεια αναλυτικοτατα (π.χ τιμη,ml).Δεν μπορω να πω πως δεν τον εβρισκα αυτο σε blog αλλα σκεφτηκα πως θα ηταν πολυ ομορφο να το κανω και εγω με τον τροπο που θελω και αν γινεται να προσφερω και εγω κατι!

Αγαπημενο προιον μακιγιαζ?
Eyeliner και κραγιον.

Η πιο τρυφερη αναμνηση?
Παααραα πολλες!

Προτιμας ελαφρυ η βαρυ μακιγιαζ?
Αναλογα τις μερες.Λογω λιπαρου δερματος μπορει να βγαλω σπυρακια οποτε εκεινες τις μερες θα προτιμησω κατι πιο βαρυ σε foundation αλλα γενικος βαφομαι ελαφρα.

Ενα πραγμα που σου αρεσει περισσοτερο να κανεις?
Να χορευω ολη μερα χωρις να σταματαω!Λατρευω χορο <3 

Κραγιον η lip gloss?
Το πρωι lig gloss το βραδυ κραγιον.

Τωρα ειναι η ωρα να δωσω και εγω τα βραβεια μου!
1. http://joybeautylove.blogspot.gr/
2. http://mariakhouri.blogspot.gr/
3. http://thaliasbeautystories.blogspot.gr/
Δυστυχως δεν εχω αλλους με λιγοτερο απο 200ους sub!Ειστε ελευθερες ομως οσες θελετε να το κανετε!
Μεχρι το επομενο post. . . xoxo maddie :) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου