Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Face routine!


Γεια σας ομορφες!Σας αφησα μερικες μερες αλλα ζητω συγνωμη. . .υποχρεωσεις!Ελπιζω να με συγχωρησετε για αυτο!Λοιπον,σκεφτηκα να κανω ενα post που θα αφορα την καθημερινη/εβδομαδιαια περιποιηση του προσωπου μου.Καταρχας,πρεπει να επισημανω πως εχω λιπαρη επιδερμιδα και κατα περιοδους εμφανιζω διαφορες εξαρσεις ακμης.Οπως καταλαιβενετε απο τον τυπο του δερματος μου εχω δοκιμασει σχεδον ο,τι κυκλοφορει στο φαρμακευτικο εμποριο και μερικα προιοντα επιλεκτικης σειρας καλλυντικων.Τα προιοντα που χρησιμοποιω τωρα αποτελουνται κυριως απο τις μαρκες Vichy,Avene,Κορρες και Apivita.Αυτη την περιοδο χρησιμοποιω πιο πολυ Vichy ,απο οτι βλεπετε, αλλα και η σειρα Cleanance της Avene ειναι εξισου εξαιρετικη!Προτεινω αφοβα και τις 2.Ας αρχισουμε λοιπον!

Vichy Normaderm Gel Καθαρισμου: Αυτο ειναι ενα καθαριστικο gel που δεν περιεχει σαπουνι και ενδεικνυται για λιπαρες επιδερμιδες με ταση για ατελειες,διεσταλμενους πορους,μαυρα στιγματα και ξερετε οτι συμπεριλαμβανει το λιπαρο δερμα.Αυτο που μου αρεσει ειναι πως καθαριζει σε βαθος και ειναι "επιθετικο" με τις ατελειες ενω παραλληλα ειναι πολυ απαλο με το δερμα.Εμενα συνηθως τα δυνατα καθαριστικα μου ξεφλουδιζαν την περιοχη κατω απο το φρυδι πραγμα που με αυτο και το Cleanance της Avene δεν συμβαινει!10/10 και στα 2!Κοστιζει γυρω στα 13 ευρω τα 200mL και 15 τα 400mL.

Avene Cleanance Cleansing Water:Το χρησιμοποιω μετα τον καθαρισμο ως λοσιον.Βοηθαει πραγματικα στο να μειωσετε το μεγεθος των πορων και την λιπαροτητα.Χρησιμοποιειτε επισης και ως ντεμακιγιαζ!(στην φωτο εχω ενα δειγμα γιατι μ τελειωσε)Ειναι 400 mL και κοστιζει 16 ευρω.

Vichy Normaderm Ενυδατικη Φροντιδα Τριπλης Δρασης:Τελεια κρεμουλα!Ενυδατωνει,χαριζει ματ αποτελεσμα για ωρες και με τα συστατικα  peeling που περιεχει μειωνει τυχων κοκκινιλες και κανει το δερμα μετα απο 1-2 βδομαδες καινουργιο!Τιμη 15 ευρω

Vichy Normaderm Κρεμα νυχτος κατα των ατελειων:Μολις την χρησιμοποιησετε το βραδυ,το πρωι το προσωπο σας ειναι φανερα πιο καθαρο!Μειωνει κατα παααρα πολυ οτι ατελεια εχετε στο δερμα σας!Επισης,μειωνει πολυ τους πορους.Amazing!Koστιζει 20 ευρω.

Μεσα στην εβδομαδα χρησιμοποιω 2-3 φορες ενα προιον απολεπισης και μια μασκα καθαρισμου.Συνηθως χρησιμοποιω μασκες και scrubs απο την Korres και απο την Apivita.Αυτη την περιοδο χρησιμοποιω το scrub με ροδι του κορρε και την μασκα καθαρισμου με πρασινη αργυλο της Apivita (δεν ειναι στην φωτο για μου τελειωσε).Τι να πω τωρα για αυτα τα 2?Ειναι πραγματικα τελεια προιοντα!Το scrub κανει βαθυ καθαρισμο και η μασκα επισης.Απλα τα αγαπω.Δεν λειπουν ποτε απο το μπανιο μου!

Κοριτσια αυτα τα προιοντα χρησιμοποιω για τον καθαρισμο του προσωπου μου.Ελπιζω να σας φανηκε χρησιμο!Τα λεμε σε επομενο post!Xoxo <3

6 σχόλια:

  1. h vicy panta einai egkyrh! mou arese polu h krema nyxtos.. tha mpei sigoura sthn wish list mou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεμενα ολα τα προιοντα της Vichy!Θελω επισης να δοκιμασω και την idealia αλλα ειμαι μικρη ακομα για αυτη την κρεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από άρωμα τι λένε;μυρίζουν καθόλου,μ'αρέσει να έχουν άρωμα παρά να είναι άοσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναιι το τζελ της Vichy αλλα και της Avene το Cleanance εχουν αρωμα φρεσκαδας!Οπως και ολη η σειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχα ολα!!!! σκεφτομαι να δοκιμασω καποια!!!

    http://beautywithmairy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τα δοκιμασεις!Ειναι υπεροχα ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή