Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Review:NYX


Συγνωμη γ το σπυρακι ανθρωποι ειμαστε :P (lipgloss)
Lipliner
Milk <3 
Δεξια:Lip Liner,Αριστερα:Lip gloss,Στην μεση:Jumbo pencil
Καλη σας μερα κοριτσια μου!Πως ειστε? :D Παρελασαμε σημερα? :P Εγω παντως ναι!:P Σας ειχα υποσχεθει ενα review στα προιοντα NYX.Here it is!Ας αρχισουμε με το Mega Shine Lip Gloss.Επελεξα την αποχρωση 136 Dolly Pink.Ειναι ενα,κατα την δικη μου αποψη παντα,πανεμορφο ροζ,ελαφρα φουξ,χρωμα με ελαφρους μπλε υποτονους.Απο την συσκευασια σου δινει την εντυπωση οτι εινα ματ χωρις shimmer.Οταν ομως,το φορεσεις στα χειλια σου θα διαπιστωσεις οτι εχει μικρα μικρα μοβ shimmer που ειναι τελεια!Σαν υφη δεν ειναι κολλωδης αλλα ειναι ενυδατικη μεχρι εκει που δν παει!Ακομα και λιγοτερο απο ενα λεπτο να τα εχεις στα χειλη σου θα ενυδατωθουν!Η αποδοση χρωματος ειναι οπως την βλεπεις στο "δοχειο" ετσι βγαινει ακριβως!Το πινελακι του εχει μια πολυ εξυπνη κλιση οπου περνει την ιδανικη ποσοτητα και μπορεις πανευκολα να βαλεις και στο ανω χειλος.Σιγουρα θα ξαναπαρω και αλλα χρωματα αυτη την φορα πιο nude!Το gloss κοστισε 7 ευρω το πολυ.
Δευτερο προιον ειναι το Lip liner pencil στην αποχρωση 835 Pinky.Αυτο ειναι ματ δεν εχει καθολου shimmer μεσα.Εχει μια ροζοφραουλι αποχρωση!Εξισου ενυδατικο οπως το lip gloss,γραφει παραα πολυ εντονα επισης!Σε αυτο το σημειο να σας πω οτι τους εκανα ενα τεστ φορεσα το gloss το πρωι 9 μεχρι τις 2 που φαγαμε και το χρωμα εκει ηταν!Το μολυβι το φορεσα γυρω τις 9 ωρες και ειχε φυγει λιγο στις ακρες των χειλιων.Το μολυβακι κοστισε 4 ευρω.
Τελευταιο,ειναι το Jumbo eye pencil στην αποχρωση 604 Mlik(ποια αλλη?! :P).Ειχα διαβασει πολλα reviews και ελεγαν οτι μαζευει γρηγορα κανει creasing δηλαδη.Εγω λιπαρα βλεφαρα εχω και κρατησα στην σκια 12 ωρες για να το δοκιμασω και δεν μου μαζεψε!Το γεγονος οτι ειναι λευκο κανει το χρωμα οποιας σκιας πιο εντονο!Το δοκιμασα και ως μολυβι και δεν φευγει απο το εσωτερικο του ματιου για κανενα μα κανενα λογο!Το υπερτατο πολυχρηστικο προιον!Το αγαπω!Στην λιστα μου για επομενες αγορες ειναι οι αποχρωσεις Black Bean,French Fries,Lavender και Pacific!Τιμουλα γυρω στα 5 ευρω στρογγυλα!
Αυτα απο εμενα!Η ταπεινη μου γνωμη!Τα λεμε συντομα κοριτσιαα μου.Ελπιζω να σας βοηθησα!Xoxo maddie :)

2 σχόλια:

  1. kala to lip gloss kai to moluvi einai teleia...gia to eye pencil ki egw etsi exw diavasei oti mazevei..kai eimai ligo epifilaktikh...thelw na paw ki egw kapoia stigmh apo ta nyx...megeia sou!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω ακουγα πως και λεπτη στροση να βαλεις θα μαζεψει.Εγω εβαλα πιο παχια,και εχω και λιπαρα βλεφαρα,αλλα δεν εκανε κτ!Μπορεις να δοκιμασεις και ενα primer ματιων πριν αν θες!Σ ευχαριστω πολυ!xoxo maddie :)

      Διαγραφή