Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Review:Korres

Scrub,Ενυδατικη,Μασκα


     Γεια σας ομορφες! :) Τι κανετε??Ναιι το ξερω παλι αργησα να κανω post.Συγνωμη δεν θα γινει παλι.Pinky promise!Καθως ξυπνησα το πρωι σκεφτομουν τι post να κανω.Αποφασισα λοιπον να κανω ενα review για τα αγαπημενα,και πανω απο ολα ελληνικα,προιοντα Κορρες!Τα χρησιμοποιω εδω και 3-4 μηνες αρα εχω σχηματισει πολυ καλα,θα ελεγα,την γνωμη μου για αυτα.Ας αρχισουμε πρωτα με την ενυδατικη κρεμα-gel του Κορρε με Ροδι.Εγω κρεμα-gel δεν θα την ελεγα!Ελαφρια κρεμα ναι!Αυτη η ελαφρια κρεμα,λοιπον, υποσχεται πως ρυθμιζει την λιπαροτητα και συσφιγγει τους πορους.Κατα την ταπεινη μου γνωμη η τουλαχιστον στο δικο μου δερμα,δεν λειτουργησε ουτε σμιγματορυθμιστικα ουτε συσφιξε τιποτα.Την εχω φορεσει παρα πολλες φορες μερα και το δερμα μου εβγαζε πιο γρηγορα λιπαροτητα.Απο τοτε αποφασισα να την χρησιμοποιω ως ενυδατικη νυκτος.Ως ενυδατικη νυκτος την αγαπω!Ειναι πολυ ενυδατικη και μολις ξυπναω το πρωι το προσωπο μου ειναι τελεια ενυδατωμενο και πολλες φορες δν χρειαζετε να φορεσω κρεμα ημερας!Δεν ειμαι σιγουρη για το αν θα την ξαναγορασω γιατι εχω κατι σαν love&hate relationship with it!Κοστιζε γυρω στα 25 ευρω.
   Επομενα προιοντα ειναι το scrub και η μασκα καθαρισμου της ιδιας σειρας.Για αυτα δεν εχω να πω τιποτα αρνητικο!Ειναι απλα τελεια!Το scrub λεει πως πρεπει να χρησιμοποιειτε 5-6 μερες αλλα εγω το εχω χρησιμοποιησει και σε καθε βραδυ και δεν ειχα κανενα προβλημα!Αμα εχει κοκκινα σημαδακια απο ακμη θα σας βοηθησει παρα πολυ!Η μασκα ,τωρα,περιεχει λευκη αργυλο και καθαριζει βαθια.Μολις καθαρισετε το προσωπο σας με το καθαριστικο σας,βαλετε το scrub μετα βαζετε την μασκα.Η αισθηση που αφηνει ειναι σαν να εχουν φυγει κιλα ρυπων και λιπαροτητας απο το δερμα σας!Θα το νιωσετε τοσο αναλαφρο και να οξυγονωνεται μεχρι και την πιο βαθια στοιβαδα!Απλα τα αγαπω!Θα τα αγοραζω ξανα και ξανα!Κοστιζουν 3 ευρω,ειναι 16 ml και διαρκουν για 5-6 χρησεις.
  Αυτα απο εμενα σημερα!Μεινετε συντονισμενες γιατι ακολουθει NYX haul!Παρηγγειλα καποια πραγματακια απο το καταστημα της ΝΥΧ στην Θεσσαλονικη και τα περιμενω πως και πως να φτασουν στα χερια μου! :D Να εχετε ενα ομορφο Σαββατοκυριακο!Χoxo maddieee :)




2 σχόλια: