Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Review:Maybelline,Radiant,Erre Due.


Hello girls!Τι κανετε???Πως ειστε??Ευχομαι να ειστε οολες καλα!Πριν λιγο καιρο εκανα καποιες αγορες.Δοκιμασα αρκετες φορες τα προιοντα και ειμαι ετοιμη να σας πω την γνωμη μου για αυτα!Ας ξεκινησουμε λοιπον!
Πρωτο και πολυαγαπημενο προιον ειναι η Μaybelline The Colossal Volum' Express Mascara!!!!Ειναι απλα τελεια μασκαρα.Διαχωριζει τελεια τις βλεφαριδες και τις κανει μαυρες σαν καλιακουδα!Εχει κολλαγονο στην συνθεση της που πραγματικα "εκτοξευει" τις βλεφαριδες!Το βουρτσακι της ειναι τριχινο,τεραστιο και πυκνοο!Τις δικες μου βλεφαριδες τις κανει τοσο μακριες που ακουμπανε στο κοκκαλο κατω απο το φρυδι!Την εχω δοκιμασει με primer απο κατω και fibers απο πανω.Εαν το κανετε αυτο δεν χρειαζεστε ψευτικες βλεφαριδες για κανενα λογο!Θελω επισης να δοκιμασω και την Falsies Flared αλλα δν ειμαι σιγουρη ακομα.Αμα την εχετε δοκιμασει θα χαρω πολυ να ακουσω την γνωμη σας!(Τιμη της Colossal ειναι 15 ευρω αλλα εγω την πηρα 9 με εκπτωση!)
   Στην συνεχεια εχω ενα μολυβι της Erre Due απο την σειρα Lasting Contour.Δοκιμαζω πολλα μοβ μολυβια γιατι το χρωμα των ματιων μου ειναι καστανοπρασινο και το μοβ μολυβι τα τονιζει και τα κανει να φαινονται καταπρασινα!Ειπα λοιπον να δωσω μια ευκαιρια στο νουμερο 08 καθως μου φανηκε οτι ηταν μια πολυ ομορφη και κολακευτικη αποχρωση του μοβ.Δυστιχως ομως με απογοητευσε πολυ.Η αποδοση του δεν ειναι κα6ολου καλη και οχι οσο εντονη περιμενα να ειναι.Του εδωσα πολλες φορες μια ακομα ευκαιρια προσθετοντας και primer αλλα αυτο τιποτα!Μετα απο 2-3 ωρες φευγει εντελως απο το ματι σας.Δεν προκετε να το ξαναγορασω. . . :/ Μου κοστισε 4,5 ευρω.
  Tελευταιο προιον ειναι μια σκια της Radiant.Αυτη την σκια την αγαπω!Ειναι τελεια!Τολμω να την καταξω στην ιδια κατηγορια με τις Mac και Urban Decay!Εχει τελεια αποδοση το χρωμα που βλεπεις αυτο το χρωμα περνεις!Δεν μαζευει,μενει χωρις primer για 7 ολοκληρες ωρες χωρις να χασει καθολου το χρωμα της!Εγω εχω την αποχρωση 01 Diamond της σειρας Diamond Effect Shadow.Μου κοστισε 10 ευρω.Αξιζει να την δοκιμασετε!!
Αυτα λοιπον απο εμενα,τα λεμε συντομα με επομενο post!(πειτε μου και εσεις τι post θα θελατε να δειτε ;) ) xoxo Maddie <3

5 σχόλια:

  1. Nomizw oti me peitheis na th dokimasw mono kai mono me thn ekfrash "tis kanei maures san kaliakoudia". axxaxaxaxaxaxxa!!!Filia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχχαχαχαχαχ!Τελικα καταφερα να πεισω με μια εκφραση μονο!χΔ Φιλιαα πασχι μουυ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι fibers χρησιμοποιησες με τη μασκαρα?? Μου φανηκε το πιο ενδιαφερον part απο ολα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://viewitem.eim.ebay.gr/2-Leopard-Eye-Painted-Fiber-Mascara-Black-Long-Makeup-Eyelashes-Cosmetic-Grower/290709326092/item αυτο εδω το πλεον διασημο!Η μασκαρα του δεν μου πολυαρεσει ομως!

      Διαγραφή
  4. Α κανει δουλεια και με αλλες μασκαρα? Τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή