Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Review:NYX cream blushes

Natural
Γεια σας κοριτσια!Τι κανετε? :D Μολις τελειωσα ενα αγαπημενο προιον της NYX που ειχα εδω και 1 χρονο περιπου και ειπα ας κανω και αλλο ενα review για τα αγαπημενα αυτα προιοντα :D Ειχα αγορασει λοιπον πριν ενα χρονο (1 χρονο και 2 μηνες για την ακριβεια!) ενα απο τα cream blushes.Ημουν επιφυλακτικη στην αρχη γιατι οπως σας εχω αναφερει κ πριν εχω λιπαρο δερμα και φοβομουν μηπως δεν στρωσει καλα πανω μου.Με μεγαλη μου εκπληξη ομως ειδα πως δεν ειναι καθολου λιπαρα ακομα και αν δεν το σεταρεις με καποιο blush σε compact μορφη!Η αποδοση χρωματος ειναι ΤΕΛΕΙΑ!Και οταν λεμε ΤΕΛΕΙΑ εννοουμε ΤΕΛΕΙΑ!Γλυστραει πολυ ομορφα πανω στα μαγουλα και δινει ενα πολυ ομορφο και φυσικο αποτελεσμα.Χρειαζεστε ομως λιγη ποσοτητα γιατι ειναι παρα πολυ pigmented!Η διαρκεια του χωρις πουδρα ειναι 6 με 8 ωρες στο δικο μου δερμα που ειναι ολο λιπαρο!Φανταστειτε ποσο διαρκεια θα εχει σε αλλους τυπους δερματος.Υπαρχουν 13 διαφορετικες αποχρωσεις(με shimmer,matte,λιγο πιο satin...).Εγω ειχα την αποχρωση Natural η οποια ειναι ενα φυσικο πιο πολυ στην matte πλευρα χρωμα.Πιστευω οτι ειναι ενα κολακευτικο χρωμα για ολες τις αποχρωσεις της επιδερμιδας,ειτε πιο μαυρισμενες ειτε πιο λευκες.Εαν μπορειτε να αγορασετε καποια στιγμη blush απο τα NYX σιγουρα ριξτε του μια ματια! Anyway,τα λεμε συντομα με τ αγαπημενα Οκτωβριου!Να ειστε καλα!:D xoxo maddie :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου