Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

October Favorites!


Κοριτσια μου γεια σας!Παει και αυτος ο μηνας!Ποσο γρηγορα περασε?!?!?Anyway,ειμαι super super super χαρουμενη γιατι οδευουμε δυναμικα προς τα Χριστουγεννα :D :D :D Yeaahhh :D Ειμαι X-mas holic απο οτι καταλαβατε :P Λοιπον,αυτος ο μηνας ηταν αρκετα περιεργος.Εκανε απο ζεστη τυπου παμε παραλια μεχρι ψωφοκρυο! :P Με οοοοολο αυτο το τρελο ,ας το πουμε,ανεβοκατεβασμα το δερμα μου ποτε γινοταν λιγο πιο ξηρο ποτε εβγαζε σπυρακια.Παμε να σας δειξω τι προιοντα χρησιμοποιησα!

Garnier Fructis style Αφρος Αναδομηση &Ογκος ΧΧΧL:Αυτος ο φοβερος αφρουλης για τα μαλλια περιεχει ενυδατικα συστατικα(δεν εχει οινοπνευμα) και προστασια απο την θερμοτητα!Εγω προσωπικα δεν τον πηρα για τον ογκο αλλα για την αναδομηση και το δυνατο κρατημα το οποιο στα δικα μου σπαστα και ατιθασα μαλλακια κανει!Σιγουρα ριξτε του μια ματια!Μονο 5 ευρω κανει!

Johnson's face care Dreamy skin μαντηλακια καθαρισμου και ντεμακιγιαζ:H μαρκα αυτη φτιαχνει τα αγαπημενα μου μαντηλακια!Ειχα δοκιμασει και την ενυδατικη νυκτος dreamy skin και σκεφτηκα να ριξω μια ματια και στα μαντηλακια.Τελεια και με υπεροχο αρωμα.!Κοστισαν 3 ευρω.

vichy aqualia thermal light:Υπεροχη κρεμα ενυδατωνει βαθια μεχρι και την αρχικη στοιβαδα του δερματος.Δεν ειναι λιπαρη και πολυ απλα ειναι Vichy!Εμπιστοσυνη!Σ'αγαπαω Vichy!Κοστισε 20 ευρω.

Korres Face Scrub Ροδι:Ας ξεκαθαρισουμε κατι!Εγω χωρις scrub δεν παω ΠΟΥΘΕΝΑ.Ειναι το αγαπημενο μου προιον καθαρισμου.Καθαριζει βαθυα το δερμα το ανανεωνει,το κανει ολοκαινουργιο και να λαμπει!Εδω και 2 μηνες χρησιμοποιω αυτο της Κορρε και ειμαι απολυτα ευχαριστημενη!Προτεινετε μου και εσεις ενα καλο scrub για λιπαρο δερμα αν θελετε ;) Κοστισε 3 ευρω.

Ιndoxyl Gel:Αυτο εδω ειναι ενα τζελ για σπυρακια.Τελειο!Ειναι δυνατο βεβαια αλλα το χρησιμοποιω μονο οταν βγαλω καποιο σπυρακι γιατι αλλιως με ξηρενει πολυ.Αμα το βαλετε το προηγουμενο βραδυ σε καθαρο δερμα το επομενο πρωι δεν εχετε σπυρακι!Πιστευω πως ειναι ενα προιον που πρεπει ολες να εχουμε!Κοστισε 14 ευρω.

Clinique High Lenths Mascara:Αυτη την μασκαρα την πηρα δειγμα απο ενα περιοδικο.Ηθελα εδω και καιρο να την δοκιμασω αλλα 30 ευρω για μασκαρα κιολας δεν μου πηγαινε η ψυχη!Εχει ενα φοβερο βουρτσακι που κανει τον τελειο διαχωρισμο και προσδιδει μηκος!Αναιρω οτι εχω πει για την Colossal Volume Express!Αυτη ειναι τωρα η αγαπημενο μου μασκαρα!Οσες εισασταν τυχερες την προλαβατε!

Nyx Jumbo Eye Pencil:Το φοβερο αυτο μολυβακι στην αποχρωση Milk!Εχω κανει και review για αυτο  ριχτε του μια ματια!Κανει τις σκιες πιο εντονες κτλπ κτλπ.Τι να λεω?Φοβερο προιον!Κοστισε 4 ευρω.

Essence Gel Eyeliner:Απο την essence δεν ειχα αγορασει τιποτα γιατι μου φαινοταν μαπα!Αυτο το gel eyeliner ομως κανει θαυματα!Ειναι καταμαυρο,ματ,αδιαβροχο και πολυ πολυ πολυ σταθερο!Κοστισε 1 ευρω γιατι ηταν σε προσφορα.

Seventeen Supreme Shine μανο:Εγω εχω την αποχρωση νουμερο 270.Φοβερο γκριζο ελαφρα γαλαζιο χρωματακι.Εχει διαρκεια 5 μερες χωρις top coat.Ομορφο φθηνοπορινο χρωματακι!Κοστισε 4 ευρω.

Αυτα ηταν τα αγαπημενα μου για τον μηνα Οκτωβριο.Ελπιζω να σας αρεσαν!Τα λεμε σε επομενο post.Εως τοτε xoxo maddie :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου