Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

ELLE Δεκεμβριου!

Αναλυση λιγο χαλι αλλα ητν απο κινητο!Τα αγπω (μιλοντας παντα γ αυτα με τα τρουκς! ) 


Κοριτσια μου γεια σας!Το ξερω ειμαι απαραδεκτη!Εντελως ομως!Ουτε 1 post για 2 βδομαδες!Ειχα τοσες πολλες εξετασεις που δν αντεχα να κανω τιποτα μα τιποτα.Τωρα ομως. . .I'M DONE :D!Ειπα ,λοιπον, να κανω ενα συντομο,μικρουλι και περιεκτικο blog post για τον τευχος Δεκεμβριου του αγαπημενου περιοδικου ELLE!Καταρχας,τωρα κοντα στις γιορτες, κυκλοφορει μαζι με ενα ενθετο ,βεβαια τωρα δεν ξερω γιατι δεν ηταν ενθετο ηταν μεσα στο περιοδικο, μονο για μακιγιαζ,καλλυντικα και any other stuff around this subject!Ε οπως φανταζεστε πηγα και το πηρα η αχορταγη makeup geek :P Μας δειχνει 8 υπεροχα,φανταστικα,τελεια Χριστουγεννιατικα μακιγιαζ step-by-step.Επισης,μας δινει ως δωρο ενα πανεμορφο νεσεσερακι,1 κρεμα ματιων της Estee Lauder σε γενναιοδωρο δειγμα των 5ml,την BB cream της L'oreal,Nude Magique,ενα δειγμα του νεου αρωματος της Lancome "La vie est belle" και μια οδοντοκρεμα.Ενδιαφερον αφενος απο αποψη αναγνωσης αφετερου απο υπεροχα δειγματακια!Ριξτε του μια ματια!5,50 ευρουλακια κανει!Για να κλεισουμε λοιπον με αυτο το post θελω την ταπεινη σας γνωμη για ενα ΦΟΒΕΡΟ,ΤΕΛΕΙΟ,ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΟ ζευγαρια τακουνακια :D Εγω τεινω προς το να τα παρω!(ακολουθει φωτο!).Κοριτσακια μου,τα λεμε συντομα σε επομενο blog post φιλακια πολλα <3 <3 

2 σχόλια:

  1. Γεια σου!!! Σε ευχαριστω πολυ που μπηκες στο μπλογκ μου και με ακολουθεις!! Εννοειται πως σε ακολουθω,το μπλογκ σου ειναι πολυ ομορφο ( λατρευω το μπακραουντ! )
    Θα τα λεμε συχνα!
    ΠΣ: αν δεν εχεις παρει ηδη τα παπουτσια εννοειται παρτα! εινια τελεια!
    φιλια!
    sharingthepointofview.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα!Ευχαριστω πολυ και εγω!
      Τα πηρα χτες :D :D xoxo maddie :)

      Διαγραφή