Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Mini Haul+Review


Χωρις primer (μεταλλικη υφη)

Κοριτσια μου τι μου κανετε?Εγω αγχος πολυ!Εξετασεις...ενιγουει!Κανω ποστ και η αγαπημενη Νατασα απο το Mak3upbyNatashaV!Oπως ειδατε απο τον τιτλο παλι ψωνια εκανα :P Δεν φταιω εγω τα Galerie εβαλαν παλι προσφορες! :P Ειχαν λοιπον Tommy G σκιες οι οποιες γραφουν ΤΕΛΕΙΑ και εχουν τεραστια ποσοτητα 1+1 δωρο!Ε να μην παω να παρω και εγω σαν καλο κοριτσι σκιουλες? :P Πηρα δυο ομορφες σκιουλες που τεριαζουν με το φορεμα μου για μια βραδυνη μου εξοδο που ηθελα να κανω.Τις δοκιμασα χωρις primer 8 ολοκληρες ολες και ζητημα να χαθηκε πολυ λιγο η ενταση της.Φοβερη!Αμα δεν θελετε να παρετε mac να παρετε σιγουρα Tommy G!Δευτερο προιον ειναι ενα κραγιον της Clinique το Butter Shine Lipstick,που ειχε το περιοδικο Madame Figaro δωρο, στην αποχρωση Delovely.Ειναι ενα πανεμορφο nude χειμωνιατικο χρωματακι και πραγματικα μολις το βαλετε στα χειλια θα καταλαβετε γιατι ονομαζετε Butter Shine!Υπερ ενυδατικο και τελεια αποδοση!Καποια στιγμη στο μελλον μπορει και το αγορασω.Επισης,η κοπελα στα Galerie ,αφου της ειπα οτι θελω να κνω review στο blog μου, μου εδωσε 3 δειγματα του foundation DiorSkin Nude στην αποχρωση 020 Beige Clair.Το foundation αυτο αφηνει αυτο που λεμε dewy finish,δηλαδη διακριτικη λαμψη υγειας.Ειναι υπερενυδατικο,χωρις να ειναι λιπαρο, και μολις το βαζεις στο δερμα σου νιωθεις σαν να το εχεις βαλει στο ψυγειο και να το εχεις φορεσει μετα.Πολυ δροσερη αισθηση.Εμενα που εχω λιπαρο δερμα δεν μου δημιουργησε κανενα προβλημα και ολο με ρωταγαν τι εχω κανει στο δερμα μου και λαμπει τοσο!(μεχρι και ο αδερφος μου και ο ξαδερφος μου το προσεξε χοχοχ :P ) Σιγουρα ζητηστε και εσεις ενα δειγμα απο αυτο το foundation η να σας βαψουν με αυτο αξιζει!Επισης μου εδωσαν και δειγματακια ορου της Estee Lauder,double wear concealer&foundation που ενταξι τι να πω για Estee Lauder?Την λατρευω αυτη την εταιρια!Υπερκαλυπτικα!To foundation δε το αγαπημενο μου ever!Θα το αγοραζω μεχρι να πεθανω :P (ελα και τα μακαβρια!χΔ) Αυτα απο εμενα κοριτσια μου!Ζητηστε μου τι θα θελατε να δειτε απο εμενα! :D Take care!xoxo Maddie :) 

2 σχόλια:

  1. Έχεις βραβεία από εμένα πέρνα από το blog μου να τα παραλάβεις!
    thaliasbeautystories.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή