Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

It's haul time!

Helloo hello!!Τι μου κανετε? :D Ειχα βγει λοιπον για ψωνια και εκανα λιγες αγορες και ειπα να τις μοιραστω μαζι σας!Καταρχας πηγα στο σουπερμαρκετ της γειτονιας μου για να παρω την αγαπημενη μου Johnson's Dreamy Skin κρεμα νυκτος.Δυστυχως ομως δεν υπηρχε.Ευτυχως υπηρχε ενα αλλο πολυ ενδιαδερον πακετο προσφορας!Ειχε την Johnson's Face Care Daily Essentials η οποια ειναι 24ωρη ενυδατικη με SPF10 και δωρο ειχε το ντεμακιγιαζ ματιων Daily Essentials!Εννοειτε πως το πηρα χωρις  2η σκεψη και με τιμη μονο 6 ευρω!Μετα μου εφεραν δωρο της Liposan το Vitamin Shake και την μασκαρα της Maybelline την Colossal την οποια και υπεραγαπω(εχω κνει και review http://glitzglamnfashion.blogspot.gr/2012/10/reviewmaybellineradianterre-due.html).Ευχαριστω Μαριαννακι <3 Τελος,περναγα απο ενα μαγαζακι τυπου 1 ευρω που πουλαει essence και ειπα να δοκιμασω αυτην την κρεμωδη Stay All Day long lasting eyeshadow σκια στην αποχρωση 09 for fairies την οποια θα δοκιμασω το σαββατο και θα σας κανω αναλυτικο review!Αυτα απο εμενα κοριτσακια μου!Φιλια τα λεμε παλι συντομαα :* 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου